Termeni si Conditii

Folosirea acestui site implica acceptarea termenilor si conditiilor de mai jos. Recomandăm citirea cu atenție a acestora. SC MOBIL EXPERT Gsm SRL își asumă dreptul de a modifica aceste prevederi fără o alta notificare. Cea mai recentă versiune poate fi accesată în aceasta pagina.

Politică de retur G5M.RO, Politică de confidențialitate G5M.RO, Politică privind modulele cookie www.G5M.ro, precum și orice alte documente la care se face referire în cuprinsul acestui document, fac parte din Termeni și Condiții. Prin utilizarea Website-ului, prin logarea în cadrul acestuia şi prin accesarea serviciilor oferite de către G5M.RO acceptați Termenii şi Condiţiile detaliate mai jos, cu toate consecinţele care decurg din acceptarea acestora. Prin acceptarea Termenilor și a Condiţiilor, sunteţi, de asemenea, de acord cu Politica de retur G5M.RO, Politică de confidențialitate G5M.RO, Politică privind modulele cookie G5M.RO, precum și cu toate celelalte documente menționate în cuprinsul prezentului document. Dacă nu sunteți de acord cu Termenii și Condițiile, vă rugăm să nu utilizați acest Website.

 

G5M SERVICE SRL își rezerva dreptul de a anula orice comanda oricărui client.

Clienții care au refuzat colete, vor putea primii comenzile noi doar cu plata OP, după prima comanda cu plata OP se vor putea expedia din nou cu plata ramburs.

Contractul la distanta se considera încheiat din momentul generarii facturii si awb-ului.

Comenzile sunt procesate ( expediate) în 1-15 zile

Produsele din categoria Piese Gsm, sunt desigilate pentru a aplica sigiliile noastre personalizate.

 

Stocurile produselor afisate pe site-ul G5M.ro nu pot fi garantate fizic ci doar cu o confirmare a vanzatorului după înregistrarea unei comenzi.

Procesarea comenzii poate dura pana la 30 zile

 

● Produsele comandate în magazinul online beneficiază de retur produs în 14 zile, costurile privind returul fiind suportate integral de clienți. Accesul/vizitarea acestui website de catre dumneavoastra se supune Termenilor si conditiilor de ultilizare, si implica acceptul explicit al dumneavoastra cu privire la acestea si reprezinta intelegerea dintre parti.









Relația dintre parti este guvernata de următoarele acte normative:



OG nr. 21/1992 privind protectia consumatorilor

 

OUG nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesionistii

 

Legea nr. 363/2007 privind combaterea practicilor incorecte ale comercianților în relația cu consumatorii și armonizarea reglementărilor cu legislația europeană privind protectia consumatorilor

 

Legea 365/2002 privind comerțul electronic

 

ATENȚIE!

 

 B1.1 Pentru a beneficia de Garanție în cazul produselor din categoria Folii de protectie și Piese și Componente menționăm că acestea trebuie sa fie testate/montate într-un service GSM care va elibera un BON FISCAL sau Factura cu chitanță,  fișa de service sau certificat de constatare (cu stampila) ce va atesta operatiunea efectuata. În caz contrar produsele nu beneficiaza de Garantie deoarece montarea lor necesita cunostinte tehnice (de service).

 

În cazul ridicării unui colet deteriorat, implicit a produselor conținute în acesta, fără a încheia proces-verbal cu agentul curier, nu se va oferi Garantie produselor.

Ne rezervam dreptul de a dezactiva, bloca accesul la cont, sterge contul creat pe G5M.ro fara o notificare prealabila

  

Nu fac obiectul Garantiei produsele care prezinta defecte fizice precum: lovituri, crapaturi, ciobiri, componente/piese arse sau plesnite, flex (bandă) cutat, etc., etichete sau sigilii de garanție deteriorate, îndepărtate sau modificate, produsele utilizate în condiții neadecvate (tensiuni de alimentare necorespunzătoare, supunerea la variații mari de temperatura și presiune, șocuri mecanice, manipulare incorectă, utilizarea produselor în condiții de umiditate, praf, noxe sau sub acțiunea substanțelor chimice etc.) setari si instalări incorecte, surse defecte, prize fara impamantare, patrunderea de lichide, metale sau alte substanțe în interiorul echipamentelor, interventia mecanică asupra produselor, conectarea sau deconectarea anumitelor componente in timpul funcționarii echipamentelor.

 

În cazul LED-urilor (Display-uri Telefoane) produsele sunt considerate defecte și se înlocuiesc doar dacă au mai mult de 3 pixeli morti.

 

Mentionam ca se ofera Garantie numai în cazul în care produsele au sigiliile de garanție întregi fără sa prezinte modificari, astfel ca va rugam sa probati produsele înainte de a înlătura sigiliile și foliile protectoare și înainte de a le monta.

 

Produsele vor fi reparate sau inlocuite cu aceleași produse și nu pot fi scăzute sau inlocuite cu produse diferite. Ne rezervam dreptul de a alege varianta cea mai puțin costisitoare de rezolvare a retururilor.

 

MOBILE EXPERT GSM SRL, garantează utilizatorului acces limitat, în interes personal (efectuarea de comenzi online, informare), pe site-ul WWW.G5M.RO, și nu îi confera dreptul de a descărca sau de a modifica parțial sau integral site-ul, de a reproduce parțial sau integral site-ul, de a copia, de a vinde/revinde sau de a exploata site-ul în orice alta maniera, în scopuri comerciale sau fără acordul prealabil scris al acesteia.

 

Întregul conținut al site-ului www.G5M.ro- imagini, texte, grafice, simboluri, elemente de grafica web, email-uri, scripturi, programe și alte date - este proprietatea SC MOBILE EXPERT GSM SRL si a furnizorilor sai si este aparat de Legea pentru protectia drepturilor de autor (legea nr. 8/1996) și de legile privind proprietatea intelectuala si industriala. Folosirea fără acordul SC MOBILE EXPERT GSM SRL, a oricăror elemente enumerate mai sus se pedepsește conform legislației în vigoare.

Domeniul www.G5M.ro este detinut de catre SC MOBILE EXPERT GSM SRL. Utilizarea acestei mărci, a domeniului sau a numelor de comercializare, siglelor și emblemelor, în forma directă sau "ascunsă" (de tipul, dar nu limitat la, meta taguri sau alte tehnici de indexare, cautare web) fără permisiunea prealabilă scrisă este interzisă și se pedepsește conform legii.

 

Produsele prezentate pe www.G5M.ro sunt  comercializare de SC MOBILE EXPERT GSM SRL sau firmele partenere. Prețurile produselor pot fi schimbate oricand. Verificați prețul final de vanzare înainte de a achizitiona un produs.

SC MOBILE EXPERT GSM SRL nu-si asumă răspunderea și nu poate fi trasa la răspundere pentru erori prezente pe site-ul www.G5M.ro  ( pret gresit, stoc gresit, etc ).

 

ÎNREGISTRAREA ȘI CONFIRMAREA UNEI COMENZI

Prin lansarea unei comenzi prin intermediul magazinului online www.G5M.ro, cumpărătorul este de acord cu forma de comunicare prin care vânzătorul își desfășoară operațiunile (electronic).

O comandă este compusă din următoarele:

- bunuri sau servicii regăsite în oferta magazinului online mai sus menționat;

- mențiuni clare cu privire la datele de facturare, livrare precum și alte mențiuni speciale;

- specificațiile cumpărătorului.

 

Lansarea unei comenzi (electronic) nu presupune și confirmarea comenzii și a contractului.  Etapele complete sunt următoarele:

- înregistrarea unei comenzi:  se va genera un număr unic automat pentru fiecare comandă înregistrată;

- confirmarea produsului în stoc;

- încheierea contractului reprezentand momentul emiterii facturi fiscale pe suport durabil, 

- livrarea unei comenzi se face după confirmarea comenzii și după stabilirea detaliilor de livrare de către agentul de vânzări sau livrări și de către cumpărător.

 

Mesajele trimise în mod automat de sistem nu confirma existența produsului în stoc și nici încheierea contractului de Vanzare-Cumparare.

Comenzile sunt preluate/înregistrate și  numai după confirmarea  furnizorului cu privire la disponibilitatea  produsului în stoc, comenzile sunt acceptate și onorate.

 

Produsele aflate în oferta magazinului online www.G5M.ro se pot vinde numai în baza unei comenzi. Comanda se va procesa conform pașilor mai sus menționați în timpul programului de lucru al Departamentului de Vânzări. O comandă neconfirmată nu presupune o rezervare a produselor. Comenzile vor fi onorate în ordinea cronologică în care au fost înregistrate în baza de date. O comandă care conține produse afișate în site cu următorul status: STOC MAGAZIN, STOC FURNIZOR (DEPOZIT) SAU ÎNTREABĂ STOC nu pot fi onorate în cazul în care pe același produs a fost înregistrată o altă comandă înaintea ei din punct de vedere cronologic și ulterior confirmată, astfel stocul epuizanduse.

  În cazul în care clientul nu ridica coletul ne rezervam dreptul de a nu mai expedia coletele prin metoda plata ramburs.

 

PREȚUL ȘI STOCUL PRODUSELOR

Prețurile și stocul produselor sunt actualizate de la un interval de 24 de ore până la 5 zile zile. Prețurile din comenzi și proforme sunt valabile 3 zile de la data emiterii acestora.

Pentru produse care se aduc pe baza de comandă specială se poate solicita achitarea unui avans de minim 30% din valoarea produsului.

 

În cazul în care prețurile sau alte detalii referitoare la produse au fost afișate greșit, inclusiv din cauza faptului că au fost introduse greșit în baza de date, ne alocam dreptul de a ANULA comenzile ce conțin aceste produse și de a anunța clientul în cel mai scurt timp despre eroarea apărută.

Metode de plata

Plata produselor se va efectua ramburs sau OP/transfer bancar la confirmarea comenzii, respectiv sosirea coletului.



POLITICĂ DE RETUR

 Persoanele juridice nu beneficiază de dreptul de retur în 14 zile

 Persoanele fizice beneficiază de dreptul de retur 14 zile, în care produsul poate fi stornat, după acest termen produsul intra sub Garanția de conformitate.

1. Retragerea din contract sau renuntarea la cumparare aplicabilă persoanelor fizice (care au calitatea de Consumator)

Produsele căști intraauriculare, microfoane, conectori etc, nu beneficiază de dreptul de retur .

 În cazul în care clientul abuzează de dreptul de retur, G5M.ro își rezerva dreptul de a bloca accesul clientului la platforma Magazin Online G5M.ro.

 

Procedura de retur:

  Dreptul de retur de 14 zile beneficiază doar Clienții Persoane Fizice, Persoanele Juridice nu beneficiază de acest drept.

 

-  Pasul 1:   Se completeaza formularul de retur.

 

-  Pasul 2:   Se trimite produsul (conform punctului 4 - Date returnare) în atenția departamentului Retur. Pachet trebuie sa conțină o copie a facturii fiscale de cumparare a produsului și cererea de retur.

 

Puteți formula orice alta declarație neechivoca în care va exprimati decizia de retragere din contract, transmisă pe un suport durabil, spre exemplu pe e-mail, la adresa office@G5M.ro

 

 Returnarea produselor se poate face prin orice firma de curierat preferata de client respectand pasii mai sus menționați. Cheltuielile de returnare sunt suportate de client. Returnarea se va face în termen de 14 zile calendaristice de la solicitarea de retragere / renuntare / returnare. Se recomanda returnarea produselor cu opțiunea verificare colet.

Sunt exceptate de la dreptul de retragere contractele la distanță încheiate conform art 16 din O.U.G 34.

Renunțarea la produsele cumpărate fără invocarea vreunui motiv, conform legii comerțului la distanță (O.U.G. nr. 34 / 2014 cu modificările ulterioare).

 

Produsele vor fi returnate  în ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte, documentele care le-au însoțit și cu o copie a Facturii de achiziție. Returnarea unui produs fără ambalajul acestuia sau fără accesorii ale ambalajului (spre exemplu suporți de siguranță, elemente de protecție din carton sau polistiren etc.) sau ale produsului va duce la diminuarea valorii produselor, conform celor menționate mai jos. Nu se accepta pentru returnare produsele care prezintă modificări fizice, lovituri, ciobituri, zgarieturi, pete, șocuri, etc.. fără ca acestea sa fie aduse la conformitate.

 

Cheltuielile de returnare și costurile serviciilor asociate deja executate la momentul livrării și plății comenzii, respectiv costurile de livrare, ramburs, comisioanele bancare și cele pentru plata online vor fi suportate de client, iar rambursarea contravalorii produsului se va face în cel mult 14 de zile de la data la care suntem informați cu privire la decizia dumneavoastră de retragere din contract, dar nu înainte de data recepționării bunurilor.

 

Diminuarea valorii bunurilor returnate (Conform O.U.G. Nr. 34/2014 Art. 14, Alin. 3.2)

 

Deoarece, în cazul vânzărilor la distanță consumatorul nu are posibilitatea de a vedea bunurile înainte de încheierea contractului, acesta are dreptul de a se retrage. Din același motiv, consumatorului i se permite să testeze și să verifice bunurile pe care le-a cumpărat în măsura în care este necesar pentru a stabili natura, caracteristicile și modul de funcționare a bunurilor.

 

Pentru a stabili natura, caracteristicile și modul de funcționare a bunurilor, consumatorul trebuie să le mânuiască și să le inspecteze în același mod în care i s-ar permite să o facă într-un magazin fizic real. De exemplu: consumatorul trebuie doar să probeze un articol de îmbrăcăminte, nu să îl poarte la diverse ocazii. Produsele electronice și electrocasnice se probează numai prin pornirea și oprirea acestora, NU prin folosirea acestora în scopul în care au fost produse. Prin urmare, în timpul perioadei de retragere, consumatorul trebuie să mântuiască și să inspecteze bunurile cu grija necesară.

 

Sunteți responsabil doar pentru diminuarea valorii bunurilor care rezultă din manipulări altele decât cele necesare pentru determinarea naturii, calităților și funcționării bunurilor.

 

Manipulările acceptate pentru determinarea naturii, calității și funcționării bunurilor sunt:

- dezambalarea fără distrugerea sau deteriorarea ambalajelor originale, urmand instructiunile pentru despachetare (acolo unde producătorul indică modul de manipulare ) fără deteriorarea ambalajului, produsului sau accesoriilor;

- inspectarea vizuală, tactilă și olfactivă (atunci când nu se încalcă prevederile de mai jos) a produselor;

- în cazul produselor care nu necesita montarea de accesorii consumabile sau racordarea la alte utilități decât energia electrică se permite alimentarea numai cu energie electrică și pornirea/oprirea acestora;

- în cazul produselor care necesita montarea de accesorii consumabile sau racordarea la alte utilități decât energia electrică (de ex.: apă, gaz metan, aer comprimat etc.) se permite alimentarea numai cu energie electrică și pornirea/oprirea acestora și nu se permite montarea accesoriilor consumabile.

Dacă un consumator își exercită dreptul de retragere după ce a utilizat bunurile într-o măsură care depășește limita necesară stabilirii naturii, caracteristicilor și modului de funcționare a bunurilor, consumatorul răspunde pentru eventuala diminuare a valorii bunurilor.

 

Acţiuni acceptate care duc la diminuarea valorii produsului returnat sau pierderea dreptului de retragere:

- folosirea aparatelor electronice sau electrocasnice în orice alt mod decât testarea prin pornirea/oprirea aparatului;

- ruperea sigiliilor și a etichetelor;

- ruperea sau deteriorarea ambalajelor originale (ambalajele originale fac parte integrantă din produs);

- zgârierea, murdărirea, pătarea, impregnarea produselor cu substanțe externe;

- desigilarea accesoriilor consumabile (de ex.display, placă, flex etc.)

- desigilarea sau instalarea licențelor software;

 

Accesoriile (manuale de utilizare, CD-uri, cabluri etc.) aflate în cutia produsului precum și ambalajul original al acestuia fac parte integrantă din produs. Ca urmare atunci când returnați un produs aveți obligația de a-l returna cu ambalajul original deteriorat, protejat prin infoliere cu folie pentru ambalat din plastic stretch sau ambalat în cutie din carton (fără etichete lipite pe acesta, fără tăieturi, rupturi etc.) și împreună cu toate accesoriile acestuia.

 

În cazul retragerii din contract, consumatorul este responsabil doar în ceea ce privește diminuarea valorii bunurilor care rezultă din manipularea bunurilor, altele decât cele necesare pentru determinarea naturii, caracteristicilor și funcționării bunurilor. În cazul în care bunul returnat prezintă ambalaj original deteriorat sau incomplet, urme de uzură, zgârieturi, lovituri, șocuri electrice, accesorii lipsa, certificate de garanție lipsă, consumatorul este responsabil în ceea ce privește diminuarea valorii bunurilor. Înainte de a returna produsul vă rugăm să protejați ambalajul original cu folie pentru ambalat din plastic stretch sau cu o cutie din carton. Nu tăiați ambalajul original și nu lipiți etichete sau scotch pe acesta. Clientul este responsabil de ambalarea produselor returnate până la livrarea acestora către vânzător.

Valoarea produselor folosite, cu urme de uzură (pete, zgarieturi, indoituri, fisuri, lovituri etc.) se accepta retur numai după aducerea lor la conformitate, implicand  costurile de igienizare, cosmetizare, reparare, înlocuire a eventualelor piese deteriorate și aducere la o formă comercială în vederea vânzării ca produs Reconditionat / Refurbished. 

Valoarea finală se stabilește în funcție de valoarea pieselor ce trebuie înlocuite și a manoperei de recondiționare sau că diferența dintre valoarea inițială a produsului nou și valoarea de revânzare a produsului folosit.

Valoarea produselor cu ambalajul original deteriorat (carton șifonat și/s-au rupt și/s-au tăiat și/sau găurit și/sau ud și/sau cu urme de etichete, bandă adezivă, pix, marker etc.) se diminuează cu valoarea aducerii la conformitate.

 

Valoarea produselor cu ambalajul original lipsă sau incomplet (de exemplu: suporți de siguranță, elemente de protecție din carton sau polistiren etc.) se diminuează conform valorii aducerii la conformitate.

 

Orice modificare a stării produselor sau deteriorarea ambalajului original a acestora ce face imposibilă vanzarea produsului ca nou, duce automat la aplicarea proceduri de returnare supusă unor taxe readucere a produselor la starea în care au fost livrate.

Diminuarea se aplica între  10%-90% din valoarea inițială a produsului. Taxa de diminuare va fi comunicată către client la receptionarea produselor modificate.

 

- produsul returnat trebuie să fie însoțit de certificatul de garanție în original, dacă acesta este emis de producător/distribuitor, cu excepția certificatelor de garanție emise în format electronic, numai în cazul în care produsele comandate beneficiază de garanție.

- dacă produsele returnate au fost însoțite de eventuale bonusuri/cadouri, trebuie returnate și acestea. În caz contrar, valoarea acestora se diminuează din valoarea returului.

- dacă s-au achiziționat mai multe produse de același fel și se dorește returul pe toate, va rog sa va asigurati ca doar unul a fost desigilat. Returul celorlalte produse se accepta doar dacă sunt sigilate.

 

Consumatorul nu îşi poate exercita dreptul de retragere pentru furnizarea de bunuri sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecție a sănătății sau din motive de igienă și care au fost desigilate de consumator: produse electronice care au intrat în contact cu pielea/parul/cavitatea bucală ( din motive de igienă, acestea se accepta retur NUMAI după aducerea la conformitate prin înlocuirea elementelor ce au intrat în contact cu pielea/parul/cavitatea bucală) etc.

 

Următoarele categorii de produse NU se pot returna decat sigilate:

1. Consumabile (flux, adeziv etc.);

2. Dacă ai cumparat mai multe produse de același fel și vrei sa le returnezi pe toate, doar unul dintre produse poate fi desigilat, restul de produse le putem accepta doar dacă sunt sigilate.

3. Produsele aduse în stoc în urma unei comenzi speciale ferme si a efectuarii plății în avans, nu pot fi returnate.

4. Căști intraauriculare

 

Aceste limitari se aplica conform OUG 34/2014 art. 16.




Date returnare

 

Returnarea se va face conform datelor de mai jos:

Mobile Expert GSM S.R.L. - departament Retur

Adresa: Str. Cap. Ghencea 304, Rosiorii de Vede Sc B Ap 12

Telefon: 0743355559 ,

E-mail: office@g5m.ro

Program de lucru: Luni - Vineri 11:00 - 17:00

 

Expeditorul răspunde cu privire la corectitudinea datelor înscrise pe documentul de transport (AWB), cât și de ambalarea corecta și etichetarea coletelor.

Coletele trimise de către expeditor trebuie sa fie ambalate într-un mod care să protejeze produsul de factorii ce pot duce la deteriorarea acestuia pe toata durata transportului (se recomanda folosirea elementelor de siguranta, ex: poliester, carton, folie bule de aer, etc. ). De asemenea, se recomanda ambalarea coletului astfel incat sa corespunda greutatii, formei și naturii conținutului, cât și modului și duratei transportului. Ambalajul trebuie sa protejeze conținutul astfel incat sa nu poată fi deteriorat prin presiune sau manipulari succesive, putând fi, după caz, din cutii de carton, placaj, lemn, plastic umplut cu polistiren.

 

Termenul de finalizare al unei solicitări de retragere din contract poate varia de la 24 la 96 de ore de la recepția produsului  dar nu va depasi termenul legal de rambursare  contravalorii in conformitate cu legislatia in vigoare.

 

Returnările prin curierat rapid sau prin posta nu se vor face cu ramburs. Returnarea sumelor de bani achitate se vor realiza ulterior prin transfer bancar.

 

În vederea evitării refuzului coletelor deteriorate și pentru verificarea integrității produselor și accesoriilor, recomandăm ca returul sa se faca cu posibilitatea verificarii coletului la recepție.

In situatia in care coletul prezinta suspiciunea deteriorarii și nu poate fi verificat in prezenta agentului de curierat(în lipsa opțiunii de verificare colet) acesta va fi returnat, urmand a fi recuperat de la domiciliul clientului pe costul operatorului, ulterior va fi încheiat procesul de constatare în prezenta agentului de livrare.

 

Pentru a solicita eventualele despăgubiri de la firma de curierat puteți verificati integritatea produsului returnat in prezenta agentului de curierat și va recomandăm să solicitați încheierea unui proces-verbal de constatare.

 

Conform O.U.G. Nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative , "Înainte de expirarea perioadei de retragere, Consumatorul are dreptul de a se retrage din prezentul contract, fără a fi nevoit sa justifice decizia de retragere și fără a suporta alte costuri decat cele prevăzute la art.13 alin.(3) și art.14 , în termen de 14 zile  calendaristice incepand cu ziua în care intra în posesia fizica a produsului. Cheltuielile de returnare sunt suportate de consumator." Returnarea se va face în termen de 14 zile calendaristice de la solicitarea de retragere / renuntare / returnare.

 

Conform Lege 449 /2003, art 2 Lit a) :

 

*Consumator - orice persoană fizică sau grup de persoane fizice constituite în asociaţii, care, în cadrul contractelor care intră sub incidenţa prezentei legi, acţionează în scopuri din afara activităţii sale comerciale, industriale sau de producţie, artizanale ori liberale;

 

Expediază produsul către noi, fără intarziere, în cel mult 14 zile calendaristice de la data recepției, mentionand codul IBAN al contului în care se va face restituirea. Costul transportului + comisionul bancar necesar operarii platilor cade în sarcina clientului.

CONDIȚII LEGATE DE GARANȚIA PRODUSELOR

Toate produsele cumparate prin intermediul acestui site beneficiază de garanție, termenul fiind specificat în certificatul de garanție al produsului. In lipsa acestuia, termenul de garantie acordat de firma noastra este conform cu legislatia în domeniu, excepție facand produsele din categoriile Carcase, Taste, Tocuri, Huse, Snururi, Laveta microfibra si Cutie carton telefon mobil. Pentru mai multe detalii va rugam sa ne contactați pe unul din numerele de telefon sau email pe care le găsiți în secțiunea "Contact" a site-ului nostru.

Garanția pentru piese GSM este de 90 zile de la data achizitiei.

S.C. MOBILE EXPERT GSM S.R.L. nu-si asumă răspunderea pentru defecțiunile produselor comercializate, survenite ca urmare a folosirii de către dvs. în necunostinta de cauza, ori în condițiile montarii necorespunzătoare a produselor. Pentru a beneficia de garanție, va rugam sa ne anuntati și să ne trimiteti retur produsul în cel mai scurt timp.

Nu fac obiectul garantiei produsele care prezinta defecte fizice precum: lovituri, crapaturi, ciobiri, componente/piese arse sau plesnite etc., etichete sau sigilii de garanție deteriorate, îndepărtate sau modificate, produsele utilizate în condiții neadecvate (tensiuni de alimentare necorespunzătoare, supunerea la variații mari de temperatura și presiune, șocuri mecanice, manipulare incorectă, utilizarea produselor în condiții de umiditate, praf, noxe sau sub acțiunea substanțelor chimice, etc.), setari și instalări incorecte, surse defecte, prize fara impamantare, patrunderea de lichide, metale sau alte substanțe în interiorul echipamentelor, interventia mecanică sau plastică asupra produselor, conectarea sau deconectarea anumitelor componente in timpul funcționarii echipamentelor.

Mentionam ca se ofera garantie numai în cazul în care produsele au sigiliile de garanție întregi, astfel că va rugam sa probati produsele înainte de a înlătura sigiliile și foliile protectoare și înainte de a le monta.

Produsele vor fi înlocuite cu aceleași produse și nu pot fi scăzute sau inlocuite cu produse diferite. Ne rezervam dreptul de a alege varianta cea mai puțin costisitoare de rezolvare a retururilor.

Orice conflict apărut între S.C. MOBILE EXPERT GSM S.R.L. și clienții sai va fi solutionat pe cale amiabila. Dacă nu se reușește acest lucru, litigiul va fi soluționat de instanțele de judecată din orașul unde firma noastra are sediul social.

           Garanția se oferă doar produsului vândut, nu acoperă aparatul în care este montat, compania nu poate fi trasa la răspundere la alte daune, pierdere de date, defectarea altor componente ale telefonului, costurile montării demontării produselor, timp pierdut, stress, sau alte neplăceri.

    Piesele de schimb se trimit în garanție fără telefon, se va expedia doar piesa pe care clientul a comandat-o, G5M.ro, nu va demonta piesele montate pe telefoane.

 

        Produsele din categoria piese de schimb ( Display, capac, flexuri etc ) dacă la recepționarea coletului nu sunt crapate, sparte, rupte, după montaj aparand fisuri pe sticla sau pe lcd interior nu mai fac obiectul garantiei.

       Returnarea contravalorii unui produs returnat se efectuează conform legii doar în cont bancar.

Dacă nu sunteți de acord cu acești termeni si conditii va rugam nu achizitionati produse / servicii de pe acest site.

          Plasarea comenzilor pe acest site duce automat la acceptarea acestor termeni si conditii.

 

CONFIDENȚIALITATEA DATELOR

Potrivit prevederilor Legii nr. 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal și liberă circulatie a acestor date, modificata și completata de Legea nr. 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal și protectia vieții private în sectorul comunicatiilor electronice MOBILE EXPERT GSM SRL, persoană juridică română, are obligaţia de a administra în condiţii de siguranţă şi numai pentru scopurile specificate, datele personale pe care ni le furnizaţi.

Dacă avem acceptul prelucrării datelor dvs, veți fi anunțat via e-mail dacă prezenta politică se modifica în viitor.

 

Care este scopul colectarii de date Personale?

Atunci cand ne furnizați datele cu caracter personal, MOBILE EXPERT GSM SRL le poate utiliza în următoarele scopuri declarate, dacă nu se specifica în alt fel:

  • pentru a va confirma produsele pe care l-ati achizitionat în sistem on-line și a va furniza informații suplimentare cu privire la acestea;

  • înscrierea în programul de fidelizare sau program de discount;

  • transmiterea de oferte, mesaje publicitare și de mesaje de tip e-mail marketing (newslettere);

  • informați despre promotii prin posta și telefon, SMS, sau alte mijloace de comunicare cu privire la produsele de pe website-ul g5m.ro;

  • asigurarea serviciilor de transport achizitionate de dvs;

  • facturării serviciilor comandate de dvs;

  • transportul în siguranță a produselor achizitionate;

Datele cu caracter personal vor putea fi dezvaluite fara consimtamantul dumneavoastra in caz de litigii sau dispute privind fraudele, instituțiilor abilitate.

MOBILE EXPERT GSM SRL poate dezvălui datele cu caracter personal către terți dacă acest lucru este cerut de lege sau în cazurile de buna-credinta în care aceste acțiuni sunt necesare pentru conformarea la dispozițiile legale; protejarea și apărarea drepturilor de proprietate ale MOBILEEXPERT GSM SRL și ale website-ului g5m.ro.

 

Ce date colectăm?

In intreaga noastra activitate, ne ghidam pe conceptul 'privacy by design'. Încercăm să reducem la minimul necesar datele personale colectate și stocate. În același timp facem eforturi constante de îmbunătățire și actualizare a securității website-ului g5m.ro.

Astfel, după caz, colectăm următoarele date: nume/prenume, adresa de e-mail, adresa de livrare/facturare si parola contului dumneavoastra. Mentionam ca, parola este criptată și nu o putem vizualiza. Astfel, în cazul în care o uitați, nu va putem ajuta decat prin ghidarea în procesul de a o reseta cu ajutorul funcției de 'Am uitat parola'.

In cazul in care va abonati la newsletterul g5m.ro, adresa dumneavoastra de e-mail va fi menținută și pe platforma serviciului de e-mail marketing. Serviciul respecta toate normele europene în ceea ce privesc datele cu caracter personal și lucrul cu acestea.

g5m.ro foloseste si cookies pentru o buna functionalitate a siteului. 

Pentru mai multe detalii despre cookies, va rugam sa vizitati pagina dedicată privind utilizarea de cookies.

 

Cat timp pastram datele colectate?

Datele colectate sunt menținute în siguranța pană în momentul in care dumneavoastra ne cereti ștergerea acestora prin intermediul funcției de ștergere cont sau printr-o cerere explicită către office@g5m.ro.

De asemenea facem curatenie periodica in baza noastra de date, pentru a ne asigura ca nu menținem date necesare, învechite sau irelevante în cadrul magazinului.

 

Cine are acces la datele introduse?

Acces la datele dumneavoastra aveti dumneavoastra prin intermediul contului de client (unde puteți modifica, elimina sau adaugă date) și operatorii noștri, care folosesc datele strict cu scopul de a duce la bun sfarsit comenzile dumneavoastra.

Unele date pot fi împărtășite cu terte părți, precum servicii de curierat pentru a completa online scrisorile de transport. Acest lucru este necesar pentru a va putea procesa și livra produsele achizitionate.

 

Cum puteți intra în posesia datelor?

Pentru a obține o copie a datelor menținute în cadrul site-ului g5m.ro, va rugam sa ne notificati via e-mail la office@g5m.ro. Va vom adresa o serie de intrebari despre contul dumneavoastra de client, pentru a ne asigura de faptul ca sunteți persoana cu drept de a primi și vizualiza datele. Apoi in maxim 7 zile lucrătoare, va vom livra datele via e-mail.

 

Cum puteți șterge sau modifica datele stocate de noi?

Conform Legii nr. 677/2001, beneficiati de dreptul de acces, de intervenție asupra datelor, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale și dreptul de a va adresa justitiei. Totodată, aveți dreptul sa va opuneti prelucrării datelor personale care va privesc și sa solicitați ștergerea datelor. Pentru exercitarea acestor drepturi, ne puteți solicita în scris, prin trimiterea acesteia la adresa de email office@g5m.ro.

 

Modificarea Datelor

Pentru a fi siguri ca nu vor exista probleme în ceea ce privesc comenzile online efectuate pe g5m.ro, va rugam sa va asigurati ca datele dumneavoastra din contul de client sunt valide și mereu actualizate. De asemenea, va putem ajuta cu acest lucru – pentru operațiuni de modificare date va rugam sa ne contactați la adresa de e-mail office@g5m.ro.

Formularul de profil al utilizatorului conţine câmpuri care pot fi editate în cazul în care doriţi să modificaţi sau să completaţi datele pe care le-aţi furnizat la crearea contului. Dacă însă doriţi să renunţaţi la contul dumneavoastră complet, vă rugăm să scrieţi un e-mail la office@g5m.ro. Nu sunteţi obligat(ă) să furnizaţi datele, acestea fiind necesare pentru aducerea la cunoştinţă a campaniilor promoţionale, în scop de reclamă, pentru acţiuni de marketing şi publicitate şi pentru accesul la facilităţi suplimentare. Refuzul dvs. determină participarea la acţiunile promoţionale organizate de MOBILE EXPERT GSM SRL.

Informaţiile înregistrate sunt destinate utilizării numai de către MOBILE EXPERT GSM SRL pentru scopurile mai sus menţionate.

 

Ștergerea datelor

Conform legii, aveti dreptul de a solicita stergerea datelor dumneavoastra de pe siteul nostru sau contul. ATENȚIE! Odată cu ștergerea contului se pierd definitiv datele personale ținute pe g5m.ro, istoricul de comenzi, lista de produse favorite si alte date legate de contul dumneavoastra.

Pentru dezabonarea de la newsletter-ul g5m.ro, va rugam sa ne comunicati faptul ca doriti sa va dezabonati cu un e-mail la adresa office@g5m.ro.

Va rugam sa tineti cont ca, datorită Art.1 din Legea contabilitatii nr.82/1991, nu putem sterge facturile emise mai repede de 10 ani. Documentele sunt ținute în siguranța, în arhiva proprie.

 

Consimtamantul dumneavoastra

În momentul înregistrării unui cont de client sau abonarii la newsletter, veți fi rugat sa bifati casuta de confirmare în mod expres a consimtamantului pentru prelucrarea datelor cu caracter personal. Astfel, ne permiteti sa inregistram datele dumneavoastra, ce vor fi folosite doar in scopurile mai sus menționate.

Puteti revoca si retrage consimtamantul dumneavoastra in orice moment doriți prin ștergerea contului de client, dezabonarea la newsletter și notificandu-l via e-mail la adresa office@g5m.ro.

 

Măsuri de prevenire și securitate

g5m.ro se angajează să nu trimită spam (mesaje comerciale pentru care nu are acceptul prealabil explicit al utilizatorului).

Serverele pe care website-ul este gazduit sunt protejate de acces fizic și la distanța limitat, fiind instalate în incinte adecvate tehnic și al securității. Depunem toate eforturile rezonabile, justificate comercial pentru a proteja datele cu caracter personal colectate, analizăm noile tehnologii în domeniu și, atunci și dacă este cazul, le aplicăm în vederea upgrade-ului sistemelor noastre de securitate.

Din cauza ca datele sunt transmise electronic, compania MOBILE EXPERT GSM SRL nu poate fi făcută responsabilă de pierderea lor sau copierea neautorizata, prin interceptare. La sesizarea utilizatorilor, aceasta va lua toate măsurile necesare și va pune la dispoziție toate datele necesare organelor competente abilitate sa rezolve acest tip de infractiune.

Pentru a preveni probleme privind securitatea datelor efectuam împreuna cu echipa tehnica și DPO ul nostru (sau OPD - Ofițer pentru Protecția Datelor) constant audituri de securitate asupra platformei si serverului ce gazduieste siteul g5m.ro si facem tot ce ne stă în putință pentru a ne menține un grad ridicat de securitate.

Întrebări adiționale

Pentru orice nelamurire, neînțelegere sau problema legata de experienta dumneavoastra sau datele dumneavoastra privind siteul g5m.ro, nu ezitati sa luati legatura cu noi la adresa de e-mail office@g5m.ro.

 

 Plasarea comenzilor pe acest site duce automat la acceptarea acestor termeni si conditii.